Mi a teendő bútor vásárlás esetén?

A kedves vevő, miután megtekintette kínálatunkat kérem, telefonáljon, vagy email-ben kérjen tájékoztatást a honlapunkon feltüntetet elérhetőségeinken keresztül.
Telefonon munkatársunk elmondja, hogy a fotókon látható ülőgarnitúrák, kanapék, egyéb bútorok kiegészítők közül mi van jelenleg raktáron, és mely bútorok nem kerültek feltöltésre, mert gyorsan cserélődik az árukészlet.
Ezután megbeszélnek egy időpontot a személyes látogatásra, amire azért van szükség, mert cégünk raktárkiszolgálást bonyolít, természetesen, minden forgalmazott bútorból ki van csomagolva és talpára van állítva egy bemutató darab.
Sok időt elvesz a kamionok lepakolása és a kereskedők kiszolgálása, teherautóik megtöltése.
Munkatársaink száma korlátozott, az esetleges elfoglaltságaik miatt. Igény esetén email-ben termékképeket küldünk, árakkal és szállítási költségek feltüntetése mellett.
A gyors és ütemezett kiszolgálásnak az előnye az árakban mutatkozik meg, hiszen a drága bemutatótermet és a sok eladó fizetését, egyszóval a magas költségeket nem terheljük vevőinkre.
Minimális költséggel dolgozunk az egyéni megrendelők tekintetében.


A személyes látogatás alkalmából a vásárló elmondja kívánságát a raktárosnak, aki készségesen segít megtalálni a keresett ülőgarnitúrát, kanapét amit vásárlás esetén a szállító házhoz szállít.
Kizárólag első osztályú új bútorokat forgalmazunk, áraink Bruttó árak, bútorainkra 12 hónapos garanciát adunk. Bútorainkat egyenesen Németországból és Olaszországból közvetlenül a gyártótól szerezzük be, ezért a minőség garantált. Mivel a bútorok vételárát euróban fizetjük meg, ezért a feltüntetett árak az euró árfolyamnak megfelelően változhat. Sajnos egyre többet hallunk, silány bútorok forgalmazásáról, pórul járt vásárlókról.
Cégünk 8 éves fennállása garantálja a vevők megelégedettségét szolgáltatásunkkal kapcsolatban.


Köszönjük megkeresését!  

Megelégedett vásárlást kívánunk!